Pracując przez 8 godzin w pozycji siedzącej, łatwo dorobić się problemów z kręgosłupem, żylaków i hemoroidów. We wcześniejszym artykule przedstawiliśmy kilka ćwiczeń, które warto wykonywać w przerwie między obowiązkami. Dziś 5 zdrowych gadżetów do wykorzystania w biurze. To nie tylko produkty do ćwiczeń, ale również takie, które zapewnią Ci dodatkowy komfort i sprawność podczas pracy.

Przerwę w obowiązkach można spędzić na wiele sposobów – wyskoczyć na przysłowiowego papierosa, wypić dobrą kawę, plotkować z kolegami… ale my rekomendujemy ten najzdrowszy, który pozwoli Ci nieco odpocząć i szybko nabrać sił do dalszej pracy. Ćwiczenia w przerwie od pracy stają się coraz bardziej popularne i wiele osób spędzających długie godziny w jednej pozycji, […]

Zespół cieśni nadgarstka to zaburzenie funkcjonowania nerwu pośrodkowego. Następuje poprzez wystąpienie obrzęku ścięgien mięśni zginaczy nadgarstka. Nerw zostaje uciśnięty, powodując ból, drętwienie palców (szczególnie kciuka, palca wskazującego oraz środkowego), zaburzenia czucia.

Bóle kręgosłupa i pogorszenie wzroku to tylko niektóre z dolegliwości, mogące wynikać ze złej postawy siedzącej. Chociaż istnieje coraz większa świadomość wśród pracowników i pracodawców odnośnie prawidłowego przystosowania miejsca pracy, wciąż nie przykładamy do tego należytej wagi. To błąd, który może wiele kosztować, gdyż obciążenie kręgosłupa podczas siedzenia jest o 40% większe, niż w pozycji stojącej.

error: Treść jest chroniona.